Subject: Linda-Inni keskpingeliini rekonstrueerimine, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 16:39:53 +0300

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks Linda-Inni keskpingeliini ümberehitustööde
projekti asendiplaanid ja töös oleva seletuskirja ning IKÕ joonised.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.